Saturday, December 23, 2006

JUL

God jul familie, venner og kjente!

Nu har eg nett hatt tidenes julafrokost: toast med smør og vann. Kjenne at eg mangle julestemningå, men satse på at den komme senere i dag. Då sga me nemlig ha julamiddag og spise masse snacks. Og isje minst åpne julesokkene våre.
Ellers så tar eg turen te Thailand i kveldingå, og komme til å tilbringe deler av julekvelden på et fly. Men Miri gleder seg vilt! Er veldig klar for å reise til bangkok og se hva som venter meg der. Ønsker dere alle en riktig koseli jul og et godt nyttår!

Juleklem fra Miri

3 Comments:

Blogger Sivi said...

Amiu... Vett a hunden koss dette funke men la meg sjå....

4:39 PM  
Blogger Sivi said...

ja , då va eg i gang!
GOD JUL te deg og Miri. He skreve en mail te deg og i kveld. Måtte bare sjekka ud dette her bloggy fansy greiene =) og det jekk te seiar!

4:40 PM  
Blogger Øyvind said...

GO JUL OG GODT NYTT ÅR
Takk for et nydlig å utradisjonelt julekort. Kan no informere dej om at du he fått plass på veggen på rommet mitt :)

Håpe du he d bra på reisa di.
Masse lykke til
Gla i dej

5:27 PM  

Post a Comment

<< Home