Saturday, October 06, 2007

Lørdag 6. okt. 07

Då var jeg tilbake i Perth – helt kjempe! Min første dag har vært skinnende god. Har kost meg på stranda i lag med Eloise. Etterpå spiste jeg middag på basen, hvor jeg traff mye kjent folk som alle var med på å gi meg en varm velkomst. En herlig gjeng! Avsluttet dagen med film hos lederne for skolen, også fantastiske folk (servering av milo og timtam – nam nam). Dette kommer til å bli et innholdsrikt halvår=)

Då har alle fått en aldri så liten oppdatering på bloggen min. Så langt ser det ut til at bloggen kan bli flittig brukt….

2 Comments:

Blogger renatis said...

kult du har begynt å blogge!!!! Det høres ut som om du har d fantastisk, er ikke lite sjalu:) Savner deg MASSE her hjemme!

8:28 AM  
Blogger Johannes said...

"oppmuntring" "oppmuntring"
Fotsett med bloggingå!

7:12 AM  

Post a Comment

<< Home